مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-16سياسي

 استان تهران نصف می شود؟


رییس امور آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه گفت: نظر رییس جمهوری این بود که سازمان برنامه و بودجه تغییر تقسیمات استانی در مورد دو استان تهران و کرمان را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جعفر حسینی در گفت وگو با ایلنا درباره تصمیمات دولت برای تفکیک و تغییر تقسیم بندی استان های کشور اظهار داشت: اخیر هم بخش آمایش سازمان برنامه و بودجه و هم سازمان امور استخدامی نظرات خود را به صورت مکتوب درباره تفکیک استان تهران به دو بخش استان های تهران شرقی و تهران غربی و استان کرمان جنوبی به کمیسیون امنیت و دفاعی اعلام کرده است.

وی ادامه داد: چندین پیشنهاد برای تقسیمات جدید مطرح شده بود که بررسی آنها از دستور کار خارج شدند اما وزارت کشور درباره  پیشنهاداتی از جمله تهران شرقی و غربی و کرمان جنوبی تاکید داشتند که این موضوعات مورد بررسی و مطالعه قرار گرفتند و نظر رییس جمهوری هم این بود که سازمان برنامه و بودجه تغییر تقسیمات استانی در مورد دو استان تهران و کرمان را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه درباره دلایل مطرح شده برای تشکیل استان تهران شرقی و تهران غربی گفت: یک ایده ای وجود دارد مبنی بر تمرکز زدایی وجود دارد تا یکسری از مسئولیت ها و وظایف واگذار شود تا نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 استان تهران نصف می شود؟

 استان تهران نصف می شود؟